*Actividades Deportivas:

              -“Móvete Pascual”: contamos con los servicios de un técnico especialista en actividades físicas y deportivas (Difunvi Sport), que acompaña a nuestros usuarios y usuarias  en la  práctica deportiva.

              -Natación. En el Complejo Deportivo da Sardiñeira. Se trata de fomentar hábitos saludables y el uso del tiempo libre de forma constructiva. La natación es un deporte muy completo, y lo más importante, de bajo impacto.

            *Taller de Decoupage:Consiste na decoración de distintas superficies como: vidro, madeira, latón ou velas aplicándolles papel ou tela de forma que os dous materiais queden perfectamente integrados.

          *Taller de Jabones y Sales de Baño: Combinación de colores y aceites esenciales con glicerina y sal marina, creando pequeños detalles con los que se disfruta de la aromaterapia y la cromoterapia.

            *Taller de Relaxación: Buscase o equilibrio entre o físico e o mental mediante a facilitación de estados de relaxación e estimulación a través de exercicios de toma de conciencia corporal, respiración, contemplación, visualización e automasaxe. A música e a aromaterapia completan estas sesión.

            *Actividades de Ocio e Tempo Libre – Convenio con AIND:

            O Centro Ocupacional Pascual Veiga ten un convenio de colaboración con AIND (Asociación para a integración e normalización da discapacidade).

Devandita Asociación presta servizos de lecer coa finalidade de facilitar a integración  social das  persoas con  discapacidade  e oferta  a todos/as os/as usuarios/as do Centro Ocupacional Pascual Veiga todas as actividades de lecer que programa para cada curso. Estas son:  Ludoteca, Informática, Taller de Canto, Costura, Teatro, Ritmo e Expresión Musical, Manualidades e Baile Moderno.

 

             *Servizo de Comedor. A  empresa de catering Imos prepara os menún diarios que se serven no centro.